Range Rover Ewoque ED4 project:
De lak van deze auto was best wel goed. Hier en daar een kras en een aantal swirls. Maar had ook kleine plekjes waar de verf er af was. Als eerste heb ik een lak-stift in de kleur besteld en heb de plekjes bijgewerkt. Daarna heb ik een middelmatige polijstbeurt gegeven en iets hardnekkiger op de plekken met krassen. De belettering 'RANGE ROVER' op de achterklep was van mindere kwaliteit als die voor op de motorkap. Deze heb ik, letter voor letter, verwijderd en heb er nieuwe opgebracht.
De lak van deze auto was best wel goed. Hier en daar een kras en een aantal swirls. Maar had ook kleine plekjes waar de verf er af was. Als eerste heb ik een lak-stift in de kleur besteld en heb de plekjes bijgewerkt. Daarna heb ik een middelmatige polijstbeurt gegeven en iets hardnekkiger op de plekken met krassen. De belettering 'RANGE ROVER' op de achterklep was van mindere kwaliteit als die voor op de motorkap. Deze heb ik, letter voor letter, verwijderd en heb er nieuwe opgebracht.
Audi A4 1.8t Cabrio project:
De lak van deze auto zat vol met kleine krasjes en swirls. De velgen waren in hele slechte staat, de remstof heeft behoorlijk op de lak ingevreten. En het het cabrio dak was door de schimmels geteisterd. Het dak is meerdere malen tegen de schimmels behandeld en geïmpregneerd. De velgen hebben diepe reiniging ondergaan en zijn daarna voorzien van een laag die verdere aantasting door remstof voorkomt. De auto is verder langdurig gepolijst, met klei behandeld en als finisching touch behandeld met een lakverzegeling.
De lak van deze auto zat vol met kleine krasjes en swirls. De velgen waren in hele slechte staat, de remstof heeft behoorlijk op de lak ingevreten. En het het cabrio dak was door de schimmels geteisterd. Het dak is meerdere malen tegen de schimmels behandeld en geïmpregneerd. De velgen hebben diepe reiniging ondergaan en zijn daarna voorzien van een laag die verdere aantasting door remstof voorkomt. De auto is verder langdurig gepolijst, met klei behandeld en als finisching touch behandeld met een lakverzegeling.
Op 27 september 2014, Petrolhead Events organiseerde de eerste editie van de Advanced Driver Training in samenwerking met GP-Elite aan de Politieacademie in Lelystad, Nederland.
Mijn eigen Honda S2000 opknapbeurt + foto shoot:
Eindelijk wat tijd gehad om mijn liefje weer eens lekker te verzorgen. Daarbij bedoel ik uiteraard mijn Honda! De volledige behandeling heeft ze ondergaan: Interieur, motorruimte, lak, velgen en banden; alles! De auto is behandeld met Black Light glans middel, een product die de kleur extra laat glimmen en een perfecte bescherming tegen de elementen biedt.
Met dank aan Cheyenne Wildeman voor de foto shoot!
Eindelijk wat tijd gehad om mijn liefje weer eens lekker te verzorgen. Daarbij bedoel ik uiteraard mijn Honda! De volledige behandeling heeft ze ondergaan: Interieur, motorruimte, lak, velgen en banden; alles! De auto is behandeld met Black Light glans middel, een product die de kleur extra laat glimmen en een perfecte bescherming tegen de elementen biedt.
Met dank aan Cheyenne Wildeman voor de foto shoot!
Mercedes CLK Cabrio project:
Deze auto had een doffe lak vol met kleine krasjes en swirls. In eerste instantie is met klei elk oneffenheid weggehaald waardoor de lak weer glad werd. Dan zijn op verschillende plekken de krasjes aangepakt door een grove poetsmiddel. Vervolgens is de hele auto met middel tot fijn polijstmiddel behandeld om de dofheid en de swirls eruit te halen. Uiteindelijk is de auto in de Carnauba wax gezet die donkere kleuren extra laat glimmen en als finisching touch is de hele auto nog behandeld met een lakverzegeling + wetlook. Uiteraard zijn velgen en banden meegenomen.
Deze auto had een doffe lak vol met kleine krasjes en swirls. In eerste instantie is met klei elk oneffenheid weggehaald waardoor de lak weer glad werd. Dan zijn op verschillende plekken de krasjes aangepakt door een grove poetsmiddel. Vervolgens is de hele auto met middel tot fijn polijstmiddel behandeld om de dofheid en de swirls eruit te halen. Uiteindelijk is de auto in de Carnauba wax gezet die donkere kleuren extra laat glimmen en als finisching touch is de hele auto nog behandeld met een lakverzegeling + wetlook. Uiteraard zijn velgen en banden meegenomen.
Nieuw bij Anabozzo Car Cleaning : Jet Seal
Speciaal voor auto's met goede lak: Is de lak nog goed, dan willen we het zo houden toch?
Waarom voor deze afwerking kiezen?
- Bescherming tegen de zwaarste milieu-elementen.
- Bindt met de buitenkant van uw auto waardoor er een spiegelende natte afwerking ontstaat.
- Levert een duurzame hoogglanzende protectie-schild.
- Dit product is een unieke anticorrosie kit, ontwikkeld om de fijnste afwerking te geven.
- Exclusief ontwikkeld voor de luchtvaartindustrie.
Hoe het werkt:
Jet Seal 109 is een unieke anticorrosie kit, ontwikkeld om de fijnste afwerking en bescherming voor lak, fiberglas, aluminium, chroom, aluminium en andere materialen te leveren. Exclusief ontwikkeld voor de luchtvaartindustrie, Jet Seal 109 is ontworpen om de ultieme gladde duurzame afwerking en multi-laag bescherming tegen de zwaarste milieuelementen te bieden. Jet Seal 109 is nu beschikbaar voor auto's in dezelfde nano-tech ultra duurzaam consistentie. Dit vermogen een chemische binding op nano-tech schaal aan te gaan maakt het mogelijk nooit eerder, met reguliere chemische formules bereikte, superieure resultaten te behalen. Jet Seal 109 wordt in twee lagen toegepast om een goede dekking te garanderen. Jet Seal 109 zal niet barsten , vervagen , verkleuren of afschillen en kan, naast alle lakken, gebruikt worden op alle chroom, gepolijst aluminium, carbon fiber, koolstofvezel / glasvezel composieten, glas, glasvezel, gel gecoat glasvezel en zelfs geschilderde plastic toegepast worden. Jet Seal 109 levert de mooiste glans en bescherming onder de zon. Jet Seal 109 bindt met de buitenkant van uw auto waardoor er een spiegelende natte afwerking ontstaat, dat vrijwel ondoordringbaar is. Jet Seal 109 is geen wax , polish of teflon .